Dagen började med att jag for till Piteå för att äta en frukost med Carro. På eftermiddagen kom min faster och farbror hit och lämnade julklappar, fikade och hade en trevlig pratstund.
 
 
 
Sedan var det dags att börja förbereda inför kvällens middag. Jag och mamma hade kommit överens om att vi skulle äta någonting "lättare" så det blev plockmat. En jättegod västerbottensostpaj, räkröra, laxröra, grillad kyckling, sallad, rostbiff, goda ostar och kex. Men innan maten bjöds det på ett glas bubbel. En middag helt i min smak!
 
 
 
 
 
Mamma hade köpt lotter till alla som hon hade lagt fram vid dukningen och jag hade turen och vann hela tio kronor! Haha :)
 
 
Självklart avslutade vi uppesittarkvällen med Bingolotto som tyvärr inte gav oss någon vinst. Men det är mysigt ändå att sitta och vänta in julaftonen tillsammans.
 
 
GOD JUL TILL ER ALLA!
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej